Keď pracovná morálka pokrivkáva. Pri práci z domu si 36 percent ľudí rado zdriemne, ukázal prieskum

Ilustračný obrázok (Zdroj: unplash.com)

Pri práci z domu si 36 percent zamestnancov rado zdriemne. Vyplýva to z globálneho prieskumu pre spoločnosť Kaspersky, ktorý bol zameraný na správanie sa zamestnancov malých a stredných podnikov. Výsledky prieskumu zaslal Michal Húska z PR spoločnosti Grayling. Medzi ďalšie novinky, ktoré sa zamestnancom pozdávali, patrí zriadenie pracoviska vonku na záhrade či balkóne (27 percent) alebo sledovanie ponuky Netflixu (23 percent). Každý desiaty zamestnanec zasa pracuje z domu rád nahý.

Väčšina respondentov (48 percent) taktiež profitovala z toho, že mohli pracovať v pohodlnom oblečení. 36 percent opýtaných zasa ocenilo, že sa môže zobudiť päť minút pred začiatkom práce. Medzi ďalšie výhody, ktoré zamestnanci uprednostňujú pri práci z domu, patrí aj viac času na videohry (18 percent), donáškové obedy (16 percent) a menej sprchovania (8 percent).

„Lockdown ukázal ľuďom, ktorí pracujú z domu, dve strany mince. Na jednej strane mali zamestnanci konečne šancu zabudnúť na nevýhody života vo veľkomeste a mohli pracovať v príjemnejšej atmosfére. Na strane druhej však čelili mnohým výzvam, zatiaľ čo sa snažili zostať produktívni, reorganizovali si pracovný priestor a vyvinuli nové návyky. Počas práce z domu je vaše súkromie vystavené väčšiemu riziku, a preto je nevyhnutné, aby ste pamätali na starostlivosť o svoju digitálnu bezpečnosť,“ upozornil generálny riaditeľ Kaspersky pre východnú Európu Miroslav Kořen.

Kaspersky je globálna kyberbezpečnostná spoločnosť založená v roku 1997. Poskytuje odborné znalosti v oblasti dlhodobej analýzy hrozieb, expertízu v oblasti bezpečnosti či služby zamerané na ochranu podnikov, kritických infraštruktúr, štátnych či vládnych inštitúcií, ale aj bežných spotrebiteľov po celom svete.

— SITA

Vydržte, hlasujete...

Ďakujeme za váš hlas...

Už ste hlasovali...

0

Našli ste chybu? Napíšte nám na

ZACHRÁŇTE DENNÍK SLOVENSKO


Rastúca čítanosť, no klesajúce príjmy. Tento paradox súvisiaci s koronakrízou neobchádza ani Denník Slovensko. K nemu sa pridružili aj početné podpásové útoky oponentov.

Pomôcť k záchrane perspektívneho národno-konzervatívneho mediálneho projektu však môžete aj vy. Urobiť tak môžete zaslaním ľubovoľného príspevku alebo pravidelnou sumou na náš transparentný účet, prípadne na náš bežný firemný účet.
Bojujeme aj za vás. Ďakujeme.


Prispejte nám transparentne
(IBAN: SK58 0900 0000 0051 6012 9105)

Prispejte na náš bežný firemný účet anonymne
(IBAN: SK22 0900 0000 0051 7010 3099)

DENNÍK SLOVENSKO — Denník pre Slovensko

Sme mladí ľudia, ktorí písanie chápu nie len ako spôsob vlastnej sebarealizácie, ale aj ako povinnosť voči vám ostatným. Nebudeme sa však stavať do nečitateľnej pózy, ale nahlas šíriť to, čo pokladáme za objektívne správne so zreteľom na náš hodnotový systém. Neromantizujeme si minulosť, ale nasledujeme pozitívny odkaz našich dejateľov či predkov, ktorí za náš spôsob života, vlasť a rodinu umierali a chceme našu domovinu odovzdať budúcim generáciám v ešte lepšom stave, než v akom sme ju našli. Čítajte viac...

Odoberajte náš newsletter