Tržby za predaj cez internet v USA počas tohtoročného výpredaja Black Friday dosiahli rekordnú úroveň. Podľa odhadu firmy Adobe Analytics kupujúci minuli 9 miliárd dolárov. Išlo o 22-percentný rast v porovnaní s predošlým rekordom z roku 2019, ktorý bol v sume 7,4 miliardy dolárov.
Počet zákazníkov v kamenných predajniach však prudko klesol, keďže maloobchodníci sa pre pandémiu snažili predísť vzniku veľkých davov zredukovaním akcií, v rámci ktorých poskytujú špeciálne zľavy hneď po otvorení predajní.
Podľa spoločnosti Sensormatic Solutions počet zákazníkov v obchodoch v USA počas Black Friday sa zmenšil o 52 percent. Najviac klesli osobné nákupy klenotov a obuvi. Odbyt odevov v kamenných predajniach oslabil o 50 percent a predaj tovarov pre domácnosť sa znížil o 39 percent.
— SITA
Našli ste chybu? Napíšte nám na [email protected]
ZACHRÁŇTE DENNÍK SLOVENSKO
Rastúca čítanosť, no klesajúce príjmy. Tento paradox súvisiaci s koronakrízou neobchádza ani Denník Slovensko. K nemu sa pridružili aj početné podpásové útoky oponentov.
Pomôcť k záchrane perspektívneho národno-konzervatívneho mediálneho projektu však môžete aj vy.
Urobiť tak môžete zaslaním ľubovoľného príspevku alebo pravidelnou sumou na náš transparentný účet,
prípadne na náš bežný firemný účet.
Bojujeme aj za vás. Ďakujeme.
Prispejte nám transparentne (IBAN: SK58 0900 0000 0051 6012 9105)
(IBAN: SK22 0900 0000 0051 7010 3099)